Re: Backup program?

From: Michael Aronsen (none@mar--netcentralen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Nov 2001 - 23:24:42 CET

Date: Mon, 5 Nov 2001 23:24:42 +0100
From: Michael Aronsen <none@mar--netcentralen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Backup program?

Jeg bruger afbackup (http://www.afbackup.org/ eller http://afbackup.sourceforge.net/), det har ikke begrænsningen med at båndende skal være større end filsystemerne og virker ellers perfekt med lidt custom scripting til automatisering i et produktionsmiljø med godt 10 servere og en hp dat 24x6 changer..

Michael