Re: Backup program?

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Nov 2001 - 22:59:03 CET

Date: Mon, 05 Nov 2001 22:59:03 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Backup program?

Dennis Pedersen wrote:

> Nogen der har et hint til et godt backup program til FreeBSD
> Hvis det kunne lave noget disaster backup så man bare putter et bånd i dyret
> med en diskette så ville det være perfekt!

Tolisgroup (http://www.tolisgroup.com) har et program der hedder
"QuickStart Data Rescue", der skulle kunne lave een diskette restore -
jeg har dog aldrig prøvet det.

> Eller bare hints om der er godt/skidt?

Jeg mangler også nogle hints... Jeg mangler et backupprogram til en
filserver. Det skal være let at betjene (det skal bruges af Mac folk),
så det skal nok enten have en X11 eller menu-baseret frontend.

Jeg har indtil videre fundet Bru. Er det et godt/dårligt valg? Er der
andre muligheder?

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen