Re[4]: Exited on signal 11 ??

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 May 2001 - 13:24:03 CEST

Date: Wed, 30 May 2001 13:24:03 +0200
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: Henrik Kramshø <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re[4]: Exited on signal 11 ??

Hej Henrik..

Tusind tak for din uddybende forklaring.. Den beroerte server er ikke
en high-profile-site-something ("Heldigvis"). Den er mail og resource
sever for en raekke usere som jeg kender allesammen, saa
selvfoelgelig er den vigtig. (Hvad er mere vigtigt end privat mail. ;)

Det er en FreeBSD 4.3-RELEASE. Jeg har laest de security advice om
"globbing vulnerability in ftpd", og der er det naevnt at den version
(4.3-RELEASE) ikke skulle vaere i farezonen.

Anyway.. Jeg ved hvad jeg har at goere.. Igen tak for dine gode raad..

Mads

"-= Member of *BSD/Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =- "