Re: Køb af notebook

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 22:47:33 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 22:47:33 +0200
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Køb af notebook

On 28.05.2001 22:29:29 +0000, Soren S. Jorvang wrote:

> Jeg har to meget klare praeferencer, hvis det skal vaere noget
> ordentligt noget; IBM og Apple.

Jeg er lige blevet udstyret med en IBM T21.

Efter lidt boevl med lydkortet, ser alt ud til at spille 100%.

Maskinen har bla. indbygget Intel netkort, god stor skaerm, DVD-drev mm.
Ind til videre er jeg ganske godt tilfreds.

Jeg har smidt en output fra dmesg paa
http://e.wheel.dk/~lyngbol/NetBSD-T21-dmesg

/Michael

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
TDC Tele Danmark, DataNetworks, IP section