Re: Køb af notebook

From: Soren S. Jorvang (none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 22:29:29 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 22:29:29 +0200
From: "Soren S. Jorvang" <none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Køb af notebook

On Mon, May 28, 2001 at 09:21:00PM +0200, Munish Chopra wrote:
> Jeg overvejer lige nu at købe an laptop i løbet af den næste måned. Er
> der nogen der kender gode (og især billige) steder at købe dem? Det
> skulle helst være noget Asus eller IBM eller lignende, men jeg tager
> gerne imod andre forslag og hints. Jeg har kigget lidt på noteman.dk på
> en ASUS L8400-30 til lige under 24.000...

Jeg har to meget klare praeferencer, hvis det skal vaere noget
ordentligt noget; IBM og Apple.

> Samtidig er det sådan at jeg flytter over søen midt i juli, så hvis der
> er nogen der har erfaring med strøm ville det være en hjælp. Endeligt

Langt de fleste stroemforsyninger til baerbare kan bruge baade
100-120 og 220-240 VAC. Du skal bare bruge en lokal ledning til
ikke over 100 kroner.

> kunne jeg tænke mig at vide, om der er nogen der har bestilt en laptop
> med amerikansk tastatur? Det vil jeg helst have...

Det nemmeste er vel at vente med at koebe den, til du er i USA?

--
Soren