Re: Køb af notebook

From: Brian A. Knudsen (none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 22:27:12 CEST

From: "Brian A. Knudsen" <none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Køb af notebook
Date: Mon, 28 May 2001 22:27:12 +0200

den bedste value for money jeg har haft, det er Acer Travelmate 3XX serierne
(1.8 kg).. de minder lidt om de små dells, men har et bedre
combo-drive/extern cdrom/floppy system.

min 330mhz kostede for 2 år siden 16.000 med 64mb ram, modem, tft osv .. og
så ser den stadig lækker ud :) ..

anyway, hvis du køber dell, så hold dig fra de små modeller. Check desuden
lige at X understøtter grafikkortet, så du ikke ender med en windows
notebook ..

Brian