Apache and php

From: mads (none@mads--petersen.eu.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 May 2001 - 23:39:29 CEST

Date: Sun, 20 May 2001 23:39:29 +0200
From: mads <none@mads--petersen.eu.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Apache and php

hey liste..

Hmm.. Jeg var vist osse drukken igaar. Og saa besluttede jeg mig for
at opgradere til 4.3 og apache 1.3.19 - med hangover...

Naa men det gik nu meget godt.. Jeg er bare loebet ind i en lille
situation som sikkert er meget enkel hvis ikke lige det er mine oejne
som kikker paa det:

Min apache viser .html filer fint. Men naar jeg laver en index.php (og
fjerner .html filen) saa viser den alle filerne i webroot
directory'et. Jeg kan saa expande URLen med filnav. Saa viser den det
hele fint..

Altsaa:

 dacostaclub.com/ - viser index.html hvis den findes, og hvis ikke
                    viser den hele directory'et

 dacostaclub.com/index.php - viser index.php

???????

Mads