Sv: problemmer med Apache og PHP

From: Morten Wegelbye Nissen (none@Mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 May 2001 - 23:39:03 CEST

From: "Morten Wegelbye Nissen" <none@Mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: problemmer med Apache og PHP
Date: Sun, 20 May 2001 23:39:03 +0200

----- Original Message -----
From: Hroi Sigurdsson <none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Sunday, May 20, 2001 11:16 PM
Subject: Re: problemmer med Apache og PHP

> Overså lige denne. Det må du undskylde.
> Kigger du i apache.sh kan du se at den prøver at finde ud af prefix
> udfra $0 (= argv[0]). Den måde du starter scriptet på gør at argv[0]
> ikke er det den plejer. Så kald scriptet som normalt
> ,/usr/local/etc/rc.d/apache.sh.
>
> --
> Hroi Sigurdsson

hvis jeg skriver stiens fulde længde får jeg

---
bash-2.04$ /usr/local/etc/rc.d/apache.sh start
Syntax error on line 210 of /usr/local/etc/apache/httpd.conf:
API module structure `define_module' in file
/usr/local/libexec/apache/mod_defin
e.so is garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?
---
Efter at have udkommenteret linjen kom serveren op at køre, men vil dette få
nogen konsekvenser????