Re: Store problemer under installation - sikkert hardware

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 May 2001 - 11:01:18 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Store problemer under installation - sikkert hardware
Date: Thu, 17 May 2001 11:01:18 +0200

mmmm scumpaq yeees...
> okay, jeg testede spanden med en installation igår af windows 2000
"advanced" server ... det vil den selvfølgelig godt installere, og det kører
"fint" ... Jeg er blank - jeg giver op .. jeg græder :)

> what to do ?
> Er BSD mere pernittengryn eller hva' - nogle med nogle bud ? :)
Jeg havde i sin tid også en del problemer med at installere BSD på min
scumpaq maskine.
Det viste sig at være fordi en bios setting for diskene stod til Dos og ikke
Other.
Så efter at have skiftet den over til other - kørte installationen som smurt
(og maskinen har kørt lige siden)

Såeh.. Det er mit umiddelbare bud på dit problem.. Alternativt check
indstillinger for promise controlleren?

hth.
Mvh.
Laust