Re: Store problemer under installation - sikkert hardware

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 May 2001 - 11:23:38 CEST

From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Store problemer under installation - sikkert hardware
Date: Thu, 17 May 2001 11:23:38 +0200

det er nu ikke en Compaq, men
Promise controlleren kan heller ikke drille, for den ligger i en skuffe, sammen med netkortet, da jeg ville prøve uden unødvendig hardware.
BIOS indstillingerne for harddiske er prøvet med "normal, lba, auto" - intet held

dog har jeg fundet en 32 mb ramklods, som jeg kan teste med istedet for min 128 mb klods, og et andet skærmkort.

Men når det kommer til stykket er det sikkert en cpu/MB fejl

//Søren