SV: Installation på Compaq Proliant 2500

From: Jimi Jørgensen (none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 May 2001 - 14:40:18 CEST

From: Jimi Jørgensen <none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Installation på Compaq Proliant 2500
Date: Wed, 16 May 2001 14:40:18 +0200

Hej Jens.

Jeg har været ude for det samme på en Primegy170, hvor den netop
rapporterede at den havde fundet en sym0 controller, hvor det så viste sig
at controlleren var udstyret med en lettere modificeret firmware (tak
Siemens)..

Problemet forsvandt da jeg byttede den ud med en Adaptec 29160.

  /Jimi

  - I do not fear computers, I fear the lack of them..