at referere til..

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 May 2001 - 10:11:58 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: at referere til..
Date: Sun, 6 May 2001 09:11:58 +0100

Hej,,

Jeg som tidligere skrevet ved at forsøge at installere MySQL og PHP på min
OpenBSD Server. Men eksemplet jeg tager udgangspunkt i, er lavet på en
maskine uden apache som derfor også gennemgår installationen af dette, som
det ses nedenfor refereres der til apache_1.3.19 dir'et under downloads, men
hvor skal jeg referere til hvis det allerede er installeret.. Jeg kan nemlig
ikke finde selve mappe med apache filerne.

cd /downloads/php-4.0.4pl1
./configure --with-mysql=/usr/local/mysql --with-apache=/downloads/apache_1.
3.19 --enable-track-vars

Hilsen
Tomas