Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD

From: none@tigerdyr--hundredemeterskoven.dk.lh.bsd-dk.dk
Date: Fri 04 May 2001 - 16:03:20 CEST

Date: Fri, 4 May 2001 16:03:20 +0200 (CEST)
From: <none@tigerdyr--hundredemeterskoven.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD

On Fri, 4 May 2001, Henrik Andersen wrote:

> Hvorfor starte en diskussion om windows kontra unix ? den blev færdig
> diskuteret for meget langtid siden ;)
Ud over det er det vel en diskussion der foregår på Osi-Lag 10 (se længere
nede) :). Jeg kan godt se hvorfor folk bruge Microsoft Serverprodukter,
alt andet lige så er det nemt at installere. Ligeledes er en
Debian,FreeBSD, RedHat, OpenBSD, <IYFOH>, men der er forskellige grader
af sikkerhed "Out of the Box". :) Jeg prøver så vidt muligt selv at holde
mig langt væk fra det.

Man kan sige meget om sikkerhed/stabilitet, dog vil jeg kunne
sige at den OfficePC jeg har stående her ved siden af min Fbsd
arbejdskasse kører nu på 20nde døgn uden et eneste crash, det kan
selvfølgelig ha' noget at gøre med at der ikke kører andet end outlook på
den :).

bare mine 25 ører (som grundet inflation og andre sære ting, snart bliver
til 4 kroner)
/Søren

(Osi-Lag 10: Religions laget, applikationer på dette lag vil aldrig enes)
<IFYOH> Insert your favourite OS here.