Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 May 2001 - 15:42:16 CEST

Date: Fri, 4 May 2001 15:42:16 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD

On Fri, May 04, 2001 at 01:55:00PM +0200, Jonas Rune wrote:
> Folk, som konstant brokker sig over dårlig sikkerhed på NT- og 2000 platformen, må lide af en eller anden form for psykose.
>
> NT/2000 er lige så sikkert, som du selv gør det til. Dit argument for at skifte til BSD-platformen alene for en sikkerheds skyld, holder ikke en meter.

Det kan jo være de ikke holder, men hvorfor bruge windows ?

> Intet OS/software er fejlfrit -- *BSD og Apache inklusive.

Nej, det kan jeg give dig ret i, men Windows Administratorene har bare
meget mere at lave / holde sig opdateret med.

Og jeg er sikker på dem, som af en eller anden grund skulle have en win2k
/ NT server stående har med garanti også set M$ Security Bulletin før
idag. ;)

Hvorfor starte en diskussion om windows kontra unix ? den blev færdig
diskuteret for meget langtid siden ;)

/Hemster, skriver ikke for nogen :)