Re: Fwd: "(newbie) startx fejl og mount af ext2fs disk" <none@root--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 10 Mar 2001 - 21:44:42 CET

Date: Sat, 10 Mar 2001 21:44:42 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Fwd: "(newbie) startx fejl og mount af ext2fs disk" <none@root--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>

On Sat, Mar 10, 2001 at 09:37:49PM +0100, morten@hotpost.dk wrote:
> Traels ting #1:

Har jeg ingen ide'er til - har aldrig brugt det ...

> Traels ting #2:
>
> Naar jeg starter xdm fra /etc/rc.local (som vist er den bedste maade
> ...)

/etc/ttys er det mest almindelige måde ...

> saa modtager den ikke keyboard input, men en Ctrl+Alt+Del virker
> som det eneste.

Hmm - bug ...

> Hvis der er nogen der har nogle ideer mht. ovenstaaende to ting ville
> jeg vaere glad, men det er jo muligt at STABLE bare er lidt saer lige
> nu, den hedder jo 4.3-BETA ...

Det skulle den nu ikke gerne være ustabil af - det er blot en indikation
af at vi nærmer os 4.3-RELEASE (som er planlagt til 25/3)

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.