Re: Bind 8.2.4 problem

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 12:43:55 CEST

Date: Sat, 30 Jun 2001 12:43:55 +0200
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bind 8.2.4 problem

Jonatan Anthony wrote:

> Jeg er bange for at jeg ikke helt forstod din forklaring.
> Jeg er ikke helt klar over hvad der menes med følgende:

[cut Elly]

Med intranet zonen kan du resolvere info.intranet -> 192.168.0.1
Det der mangle er at kunne resolvere er 192.168.0.1 -> info.intranet.

Der er ingen andre end din egen DNS server, der kan svare på
forespørgsler i sidst nævnte zone. Du skal altså huske at loade
0.169.192.in-addr.arpa. zonen.

/Tim