RE: Bind 8.2.4 problem

From: Jonatan Anthony (none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 13:41:55 CEST

From: "Jonatan Anthony" <none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Bind 8.2.4 problem
Date: Sat, 30 Jun 2001 13:41:55 +0200

Jeg har ledt utallige steder efter en "sample" configuration af
0.168.192.in-addr.arpa men kan ikke finde det.
Hvad skal jeg tilføje til named.conf for at oprette en resolver fra
xx.xx.xx.xx -> [dns-navn]

Er der nogen som har en ide til et sted hvor man kan finde en
"demo-konfiguration" af bind (mangler kun 0.168.192.in-addr-arpa)?

På forhånd tak