RE: Bind 8.2.4 problem

From: Jonatan Anthony (none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 11:48:36 CEST

From: "Jonatan Anthony" <none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Bind 8.2.4 problem
Date: Sat, 30 Jun 2001 11:48:36 +0200

Jeg er bange for at jeg ikke helt forstod din forklaring.
Jeg er ikke helt klar over hvad der menes med følgende:

> nslookup insisterer på at slå reversen af sin server op. Det er
> ikke væsentligt, men spilder bare tid. Du kan ikke slå det fra.

Betyder det at jeg ikke kan fjerne den timeout?
Vil den altid eksistere, så længe at der ikke eksistere en DNS-server
som peger ned på DNS's IP?

Du siger også at jeg bør lade DNS'en være autoritativ for mit lokale
net, hvordan gør jeg det i praksis?

På forhånd tak, med venlig hilsen

Jonatan Anthony