Re: Kommerciel support i Danmark?

From: Morten Seeberg (none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 12:24:31 CEST


From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Kommerciel support i Danmark?
Date: Tue, 19 Jun 2001 12:24:31 +0200


> Hewlett-Packard tilbyder en servicekontrakt med driftsgaranti på
> HP-UX fordi de både er leverandør af hardware og software. Det
> samme gør IBM med AIX. De to systemer er hverken værre eller
> bedre end så meget andet, men der står en leverandør, der kan
> garantere, at inden f.eks. 4 timer har kunden en kørende UNIX,
> han kan spoole sin backup på. De kan garantere, at hvis et API
> lover en funktionalitet, og det ikke virker, så er der en
> work-around inden 24 timer.

Men det skal du stadig tage med et gran salt, fordi deres kontrakter er
stadig så åbne, at de ikke behøver at udvikle sig fattige på at løse dine
problemer. De har smuthuller i deres egne kontrakter, som sørger for at de
kan trække tiden så langt ud, at kunden ofte går med på et alternativ, hvor
de så evt. låner/køber noget andet udstyr til fordelagtig pris.

Alt er forretning :)



This archive was generated by hypermail 2b30 : Wed 15 Nov 2006 - 18:24:10 CET