Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

From: Jørgen Frøjk Kjærsgaard (none@jfk--informaticon.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 11:07:31 CEST

Date: Thu, 14 Jun 2001 11:07:31 +0200
From: Jørgen Frøjk Kjærsgaard <none@jfk--informaticon.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Eh... jeg kører da linux Java SDK'en under konqueror her, godt nok med
> FreeBSD, menøh... skulle der være den store forskel?

Hmm.. jeg har nu også problemer med at få det til at spille under
Konqueror på FreeBSD. Jeg har prøvet både Linux og FreeBSD Java 2, men
ofte mangler der noget i applet'erne (ikke alle widgets vises, det
virker ustabilt). Findes der en BSD-specifik 'hvordanner' om emnet?

Mvh. Jørgen

--
Jørgen Frøjk Kjærsgaard, Systemkonsulent (Systems Consultant)
Informaticon ApS * Web: www.informaticon.dk * Tlf: +45 8672 0093