RE: GAAAAAABB

From: Henrik Kramshøj (none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 11:20:46 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: GAAAAAABB
Date: Thu, 14 Jun 2001 11:20:46 +0200

GAAAAAAAAB

Kan man evt. ændre subject linien på alle de mails med:
        Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

Det begynder at blive kedeligt og jeg overvejer at sætte en regel på denne
subject
så de ryger direkte i /dev/null

Der er sikkert meget godt i de forskellige mails, men det er umuligt at se
udfra
subject, det er svært at finde de gode mails igen hvis man gemmer dem
direkte

osv.

Henrik Lund Kramshøj
henrik.kramshoj@vigilante.com