Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

From: Morten Liebach (none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 10:51:17 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 14 Jun 2001 10:51:17 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

On 14, Jun, 2001 at 10:30:15AM +0200, Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Eh... jeg kører da linux Java SDK'en under konqueror her, godt nok med
> FreeBSD, menøh... skulle der være den store forskel?

Logisk set ikke, men det er der.

Jeg var inde på java.sun.com for der ved jeg der er noget java på siden,
og den viste en fejl der hvor der skull køre et java applet eller sådan
noget. Jeg prøvede 3-4 gange.

Jeg prøvede med både 'java' og '/usr/local/bin/java' som jvm i
konquoror indstillinger. /usr/local/bin/java er godt nok et link, det
kunne være jeg skulle prøve med den rigtige PATH til java.
Det må vente til jeg kommer hjem, lige nu er jeg på ssh til maskinen her.

Jeg ved ikke om der måske er muligheder for at give 'java' nogle options
der kan få det til at virke ... i hvert fald kan 'javac' compile et
"Hello, World!" program jeg helt selv har cut'n pastet fra sun, og
'java' kan køre det, så det virker på den ende! :-)

Men hvis det kan funke, er der så også mulighed for at Flashplayer kan
virke i konqueror? Den består af både en .so og en .class fil, og hvad
med RealPlayer?

OpenBSD, multimedie OS'et!! ;-)

Mvh.
        Morten

--
If you don't understand or are scared by any of the above
ask your parents or an adult to help you.