Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

From: Morten Liebach (none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 12:18:36 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 11 Jun 2001 12:18:36 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

Yo!

Jeg har siddet og fået Mozille 0.9.1 installeret på OpenBSD i Linux
emulering (den er efter sigende komplet umulig at compile), men den vil
ikke installere Java (jre.xpi) når man siger ja til at downloade det.

Den henter det fint nok, og siger 'download complete', og så hænger den
bare ...

Og ja, jeg er root når jeg prøver, så det er ikke det.

Er der en måde at unzippe jre.xpi på og installere som plugin i mozilla,
uden om mozilla selv?
Det jeg mangler er vel mest et layout af hvad der skal ligge hvor, og
der er måske mere? Nogen der har den kørende på en Linux der kan
fortælle hvad hierarkiet er på mozilla's java plugin?

jre.xpi er en alm. zip fil på trods af navnet.

Mvh.
        Morten

--
If you don't understand or are scared by any of the above
ask your parents or an adult to help you.