Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

From: Munish Chopra (none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 13:15:51 CEST

Date: Mon, 11 Jun 2001 13:15:51 +0200
From: Munish Chopra <none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

On Mon, Jun 11, 2001 at 12:18:36PM +0200, Morten Liebach wrote:
> Yo!

Whazzzuuuuup ?!

> Jeg har siddet og fået Mozille 0.9.1 installeret på OpenBSD i Linux
> emulering (den er efter sigende komplet umulig at compile), men den vil
> ikke installere Java (jre.xpi) når man siger ja til at downloade det.

Jeg har compilet svinet flere gange under FreeBSD, bare ikke 0.9.1, som
forhåbentlig snart dukker op i ports træet.

> Den henter det fint nok, og siger 'download complete', og så hænger den
> bare ...

Kendt problem for Mozilla, om det så er skins eller sidebar udvidelser,
den har en tendens til at hænge.

> Og ja, jeg er root når jeg prøver, så det er ikke det.
>
> Er der en måde at unzippe jre.xpi på og installere som plugin i mozilla,
> uden om mozilla selv?
> Det jeg mangler er vel mest et layout af hvad der skal ligge hvor, og
> der er måske mere? Nogen der har den kørende på en Linux der kan
> fortælle hvad hierarkiet er på mozilla's java plugin?

Sidste gang jeg blev nødt til at bøvle med det fandt jeg en del hjælp på
www.mozillazine.org, og i mozilla's egen bug-database. Men nu har jeg jo
Konqueror...
Hvis det går helt galt er der omkring to uger tilbage før 0.9.2 udkommer
(bugfixes + speedups only), som skulle arbejde netop med lignende
problemer som dem du ser.

--
-Munish