SV: Ops?tning af mail

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 17:37:21 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Ops?tning af mail
Date: Fri, 8 Jun 2001 16:37:21 +0100

Hej Igen.

:>For at kunne hjælpe med setup var det nemmere hvis du var helt
:>specifik mht. hvilken forbindelse du har til nettet.
:>Der er forskel på hvad der er bedst til dial-up og til ADSL/Stofanet
:>eller en 'rigtig' server.

Min Spand er på et nettet gennem den lokale Antenne Forening, men i
modsætning til stofa er der hul igennem heletiden og ikke bare når der
"ringes op". Dvs min server er online 24x7x365 så hvad vil du anbefale jeg
gør.. det skal sige den køre ikke X-delen da jeg kun bruger den som server,
men alle de mail som er Unix relateret ville jeg gerne modtage der på.

Har du et råd.

Hilsen
Tomas

PS: Det Hotpost.dk som du sender fra er det lokalt domaine eller er det købt
?