Re: SV: Jeg har et stort problem med "Linux Red Hat - Apache" og max 256 online requests

From: Scotty (none@Scotty--scotty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Jan 2001 - 07:43:19 CET

Date: Tue, 16 Jan 2001 22:43:19 -0800
From: Scotty <none@Scotty--scotty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Jeg har et stort problem med "Linux Red Hat - Apache" og max 256  online  requests

Hey Jimi,

Jeg tror ikke du helt fik læst hvad det var vi prøvede. Vi har haft
hentet den version, og vi har haft rettet i httpd.h - og vi har haft
recompileret den - men det er jo nettop den version der giver bøvl og
ikke vil køre. Vi har også prøvet en version 1.3.12 - også uden held.
Det eneste der sådan uden videre virker - er den originale RPM fra den
oprindelige installation af systemet.

Jeg har p.t. de versioner (1.3.12 og 1.3.14 - begge som SRC) liggende på
serveren - hvor httpd.h e rettet til at blive forced til 1024
MaxClients.

Jeg vil gerne give dig root til maskinen, hvis du mener du kan få den
installeret/compilet så det funker. Jeg kan ikke, Søren Cordua kunne
ikke - og Hans-Henrik P. kunne heller ikke. Og han er rimelig hardcore
på Linux. Han knoklede i 4 timer - og prøvede alt han havde lært - lige
fedt var det :( Så sidste løsning var at kører RPM filen ind igen.

Jeg takker mange gange for dit forslag og hjælp - Desværre er jeg ikke
kompetent nok til at installerer SRC versionen.

Med venlig hilsen Kenneth Rosenstrøm