SV: Jeg har et stort problem med "Linux Red Hat - Apache" og max 256 online requests

From: Jimi Jørgensen (none@JJ--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 22:51:54 CET

From: Jimi Jørgensen <none@JJ--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Jeg har et stort problem med "Linux Red Hat - Apache" og max  256 online  requests
Date: Tue, 16 Jan 2001 22:51:54 +0100

Hej Scotty.

Apache kan som standard ikke klare flere end 256 samtidige brugere..

Men.

Du skal bare rette HARD_SERVER_LIMIT i "httpd.h" fra sourcen til din version
af Apache og så recompile.

Se evt: http://httpd.apache.org/docs/mod/core.html#maxclients

Nu ved jeg godt at du havde skrevet at i havde binaries udgaven af Apache,
men prøv alligevel og se om ikke du kan klare at hente Apache 1.3.14 fra
apache.org og compile den (det er da lykkedes for en NT frø som mig :-)..

 /Jimi