Maskine til FreeBSD 4.2

From: Rasmus Jensen (none@Info--nttech.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 Feb 2001 - 20:01:47 CET

From: Rasmus Jensen <none@Info--nttech.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Maskine til FreeBSD 4.2
Date: Tue, 27 Feb 2001 20:01:47 +0100

Jeg er blevet kontaktet af en kunde som ønsker nogle maskiner til at teste
på. De har selv foreslået denne maskine:
http://www.acer.dk/products/mn_desk_apSxspec.shtml

Jeg er nu i tvivl om FreeBSD 4.2 kører på et SIS chipsæt, og om det onboard
netkort der sider på sådan en maskine vil virke under FreeBSD 4.2

Findes der en Hardware Compatible List til FreeBSD 4.2 så man kan checke sin
hardware af? Det kunne jeg godt bruge, ellers gode råd omkring hvilken type
maskine der er nem at konfigurere til FreeBSD 4.2 prisen skal ca være 5000
kr incl moms.

Det skal bare være en simpel lille maskine der kan køre FreeBSD 4.2 til test
formål

Mvh
Rasmus