RE: 3Com 574-TX og FreeBSD

From: Jacob Nielsen (none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Feb 2001 - 03:20:14 CET

Date: Sun, 25 Feb 2001 03:20:14 +0100 (CET)
To: "bsd-dk@bsd-dk.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: 3Com 574-TX og FreeBSD
From: Jacob Nielsen <none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa,

Tag en kig på /etc/defaults/rc.conf, der skulle meget gerne være noget hjælp at hente. Jeg har dog aldrig selv sat en dchp client op i FreeBSD. Men det skulle da være lige til.

ifconfig_xl0=\"DHCP\" (Et almindelig 3com kort. Dit pcmcia hedder måske noget andet)

Derudover kan du specificere dhcp-client-programmet (fra defaults) ->
dhcp_program=\"/sbin/dhclient\" # Path to dhcp client program.

Derudover vil jeg gå stærk udfra at du skal have dette med i rc.conf ->
pccard_enable=\"YES\"

Håber det hjælper dig lidt.

/J