3Com 574-TX og FreeBSD

From: JHARTMANN@bksv.com
Date: Wed 21 Feb 2001 - 11:51:33 CET

From: JHARTMANN@bksv.com
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: 3Com 574-TX og FreeBSD
Date: Wed, 21 Feb 2001 11:51:33 +0100

Hejsa...

Jeg har langt om længe fået anskaffet mig et 3Com PCMCIA kort til min
bærbare.. og idag har jeg så installeret FreeBSD 4.2-RELEASE på den... Den
finder også kortet og alt ser ud til at virke... nu er mit spørgsmål:

Hvordan får jeg konfigureret kortet så indstillingerne gemmes ??
/stand/sysinstall finder kortet, og kan også lave en DHCP konfiguration af
det, men når man så afslutter sysinstall, og forsøger at pinge en IP adresse
på nettet, melder den "No Route To Host" og hvis man rebooter maskinen, har
den glemt indstillingerne..

Nogen der har en løsning ?

/Jakob