Re: Max antal filer i samme mappe

From: Kristian Vilmann (none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 29 Dec 2001 - 22:16:44 CET

Subject: Re: Max antal filer i samme mappe
From: Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 29 Dec 2001 22:16:44 +0100

On Sat, 2001-12-29 at 22:04, Morten Winther wrote:
> [...]

Hvis du bekymrer dig om hastighed, tror jeg du skal følge dette
eksempel.

Fra den eksisterende verden ku' man nævne SQUID, der cacher på denne
måde.
Og hvis ikke antallet af hashdirs er optimeret til cachens størrelse,
får man lousy performance.

/kristian

--
Kristian Vilmann

Never trust a scarecrow waring shades after dark. - Tom Waits