samba-2.0.7 opfører sig mærkeligt..

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Aug 2001 - 17:35:38 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: samba-2.0.7 opfører sig mærkeligt..
Date: Thu, 23 Aug 2001 17:35:38 +0200

Hej!
Jeg bruger <subject> på min FreeBSD 4.2 men den opfører sig yderst
mærkværdigt.
Der er mappet et drev på min workstation der repræsenterer /usr/backup på
min server og det virker fint nok så længe jeg holder mig til at læse fra
drevet.
Hvis jeg derimod skriver til drevet og afbryder inde midt i overførslen så
skriver den besynderligt nok den fulde filstørelse ned på netværksdrevet
selvom den ikke er blevet helt overført.
Dette er ikke normal opførsel af dem jeg har snakket med , men umiddelbart
kan jeg ikke lige se om det er en bug eller jeg bare har overset noget
ganske fatalt.
Er der nogen der kan give et spark i den rigtige retning her? :)

/Dennis