RE: Sponsore til BSD-DK merchandise under uptime(1)

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Aug 2001 - 15:16:39 CEST

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Sponsore til BSD-DK merchandise under uptime(1)
Date: Thu, 23 Aug 2001 15:16:39 +0200

Hej Jon,

catpipe Systems vil gerne sponsorere dels t-shirts i størrelses ordenen
2000, dels en del af vores stand på uptime(1) eventet (vi har en halv).

Vi er tidspressede med hensyn til tryk, jeg er pt. igang med at snakke med
nogle folk fra bsdmall, som catpipe har lavet med en aftale med. Hvis du har
nogle hurtige trykker kontakter vil det være super duper!

Vi snakkes ved - du kan bare ringe til mig direkte: 3337 9087

--
med venlig hilsen / Best Regards
Bernino Lind - adm. dir. (CEO) +45 7021 0050

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Jon T. Erichsen Sent: 23. august 2001 15:09 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Sponsore til BSD-DK merchandise under uptime(1)

Hej BSD-venner,

Vi har brug for en sponsor til at betale nogle special-lavede BSD-DK t-shirts og nogle visitkort som vi gerne vil bruge til uptime(1) arrangementet.

Henrik Andersen er ved at undersoege det reelle prisleje, men jeg forventer at det bliver i stoerrelsesordenen 1000-2000 kroner. Sponsore vil naturligvis blive naevnt paa t-shirts/visitkort.

Skriv evt. til mig for yderligere information.

/jte