NTP

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Aug 2001 - 12:07:20 CEST

Date: Fri, 24 Aug 2001 12:07:20 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: NTP

Hej

Jeg sidder (igen) og piller med NTP. Jeg ville gerne have at ntp altid
forbinder fra samme port, men dette synes ikke at kunne lade sig
gøre. Jeg har prøvet lidt med trap, men dette virker ikke efter hensigten.

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre (uden at pille i
kildeteksten)?

Grunden til dette er at jeg ellers skal tillade trafik fra port 123 til
en tilfældig port da jeg jo ikke ved hvilken port NTP bruger til at
synkronisere. Jeg kan godt lide at låse trafikken til mit netværk lidt mere
da det gør det lettere at overvåge.

Forslag til sikring er velkomne ;)

Ps. tak for et godt møde i går.

Sven