Re: Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Aug 2001 - 19:12:16 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 22 Aug 2001 19:12:16 +0200 (CEST)

Peter Larsen wrote:
> Gør noget ved truslen, lav en FAQ ting man kan søge I, hvor enkelte
> superhjerne modererer eller indskriver faq spørgsmålene.. Ellers bare tag
> spørgsmål herfra, begynder som øvet, og smid dem over i en sådan faq database.

Vi i bestyrelsen ser meget gerne at der kommer en FAQ, men vi har
ikke ressourcer til at lave den - det er op til det enkelte medlem at
være med til at yde den indsats.
Hvis _du_ gerne vil se en FAQ komme igang, så tag fat i webmaster
og få spillereglerne for websider på bsd-dk.dk.
Herefter kan du samle en gruppe af udøvende folk og lave version
1.0.
Når den så er online, så kommer alle tilføjelserne (iflg. min
erfaring) rullende af sig selv. Men ham "nogen" skal lige lave v 1.0.

> Det meste man finder er jo engelsk, ikke fordi det i sig selv er et
> problem, men som windows bruger skal man til at tænke i andre baner en gang
> imellem, og det hjælper med en god dansk forklaring.

Det er rigtigt.

> Taler jeg for døve øre...(eller åbne kill filters)?

Det tror jeg ikke. Snarre for folk, der er vant til "the BSD way"
hvor "code talks".

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---