Re: Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )

From: Thomas Ammitzbøll-Bach (none@tabac--worldonline.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Aug 2001 - 22:19:52 CEST

From: Thomas Ammitzbøll-Bach <none@tabac--worldonline.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )
Date: Wed, 22 Aug 2001 22:19:52 +0200

"Flemming Jacobsen" <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Vi i bestyrelsen ser meget gerne at der kommer en FAQ, men vi har
> ikke ressourcer til at lave den - det er op til det enkelte medlem at
> være med til at yde den indsats.

Her vil jeg gerne plædere for det, man kalder en wiki-wiki. Det er et
brugermodificerbart website, der kan anvendes til et kaotisk
ekspertsystem. Ideen er, at alle ord, hvor der er
midtvejsversaliseringer i (OperatingSystem/DataBase) bliver til
potentielle links til andre sider, der kan udfyldes efter behov.

Se evt. http://c2.com/cgi/wiki

--
Thomas Ammitzbøll-Bach -- Perl/Unix Consultant