Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Aug 2001 - 20:27:13 CEST

Date: Tue, 21 Aug 2001 20:27:13 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: "Peter Larsen" <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Newbie spørgsmål (hvor hvordan og hvorfor )

Hejsa...

    He, ja I snakker jo så meget om newbies, så var der en der pladrede om
fidonet, og så tænkte jeg lidt på HVAD I superbrugere kunne gøre, hvis i
vil slippe for SQA...

Gør noget ved truslen, lav en FAQ ting man kan søge I, hvor enkelte
superhjerne modererer eller indskriver faq spørgsmålene.. Ellers bare tag
spørgsmål herfra, begynder som øvet, og smid dem over i en sådan faq database.

Det meste man finder er jo engelsk, ikke fordi det i sig selv er et
problem, men som windows bruger skal man til at tænke i andre baner en gang
imellem, og det hjælper med en god dansk forklaring.

Jeg snakker ikke om håndbogen, men løsninger på "problemmer" som man støder
på...

Taler jeg for døve øre...(eller åbne kill filters)?

--
regards, Peter Larsen    -  Gratis DNS til dit domain?

gratisDNS.dk - For det danske folk