Re: .net/.org betydningen

From: Michael Rasmussen (none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 20:40:04 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 20:40:04 +0200
From: Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: .net/.org betydningen

Lars Bo Wassini wrote:

> 1) DK-Hostmaster skal have et vist antal domænename-servere kørende
> som skal vedligeholdes, updateres og udskiftes.
> 2) Det koster ikke noget at redeligere eller overføre et domæne, men
> nogen skal da udfylde papir og ændre på data/info.
> 3) Domænehajer skal have lov til at betale for deres hamstring.

Helt enig, jeg er heller ikke imod en afgift som sådan, jeg synes blot
at en stigning på 50% er at stramme den lidt. De kunne jo evt. have
fordelt stigningen over et par år.

Men jeg overlever nu nok, så mange domæner har jeg heller ikke :)

--
Med venlig hilsen
 Michael Rasmussen, <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>