RE: .net/.org betydningen

From: Lars Bo Wassini (none@lbw--normik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 15:13:26 CEST

From: Lars Bo Wassini <none@lbw--normik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: .net/.org betydningen
Date: Wed, 15 Aug 2001 15:13:26 +0200

Bernino Lind wrote:

>Det var kr. 40,- pr. år, men her for en måned siden steg det til hele
>kr. 60,- pr. år, stadig ekskl. moms :(

1) DK-Hostmaster skal have et vist antal domænename-servere kørende som skal
vedligeholdes, updateres og udskiftes.
2) Det koster ikke noget at redeligere eller overføre et domæne, men nogen
skal da udfylde papir og ændre på data/info.
3) Domænehajer skal have lov til at betale for deres hamstring.

/Lars Bo Wassini