Re: Perl

From: Michael Rasmussen (none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 15:02:49 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 15:02:49 +0200
From: Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Perl

Søren Klintrup wrote:

> [...] FreeBSD er dejlig let at finde rundt i (imho) - mansiderne er
> up-to-date og ellers kommer man RET langt ved at søge på
> www.google.com

For slet ikke at nævne <URL:http://groups.google.com>, der virkelig har
sparet listen her for mange spørgsmål, fra mig af ;o)

Og så synes jeg også man får meget mere ud af selv at løse problemerne,
end hvis man "bare" får et svar ala skriv "xyz". Når man selv finder
løsningen, finder man ofte samtidig ud af *hvorfor* det lige er "xyz"
man skal skrive, og ligeledes glemmer man det ikke lige med samme :)

Men selvfølgelig skal listen her heller ikke ligge øde hen, så det er
lige med at finde den fine balance.

--
Med venlig hilsen
 Michael Rasmussen, <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>