Re: ny committer med interessant doc...

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 13:37:08 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: ny committer med interessant doc...
Date: Wed, 15 Aug 2001 13:37:08 +0200

> Vi har lige fået en ny committer som har rendt rundt og lavet
> nogle gode "preview" docs:
>
> http://people.freebsd.org/~rpratt/43/index.html
>
> Dev ville være alle tiders hvis en-og-anden (TM) oversatte
> 4.3 versionen til dansk...
Det har vist sig at der var et problem med listserveren da jeg sendte mailen
første gang. Beklager til de folk der har modtaget den flere gange.

<Gammel mail>

Det jeg har nået at lave kan findes på www.freesbee.dk
Nogle dokumenter har jeg været i gang med. Andre har jeg ikke. Det meste er
sikkert noget forbistret sludder, da det er skrevet mens jeg var godt søvnig
og på vej med tog til København fra det mørke jylland (Tysklands odde?)
Rettelser og tilføjelser er meget velkomne, og hvis der er nogle der føler
sig friske på at oversætte et par afsnit smider jeg dem naturligvis gerne
online. Ellers bliver det bare lavet i mit tempo. Og det er ikke altid lige
hurtigt :)

... Dennis

<laim lemmaG>

... Dennis