RE: .net/.org betydningen

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 13:28:47 CEST

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: .net/.org betydningen
Date: Wed, 15 Aug 2001 13:28:47 +0200

Naturligvis.

Bare mener jeg at der er en voldsom, måske lidt for voldsom, forretning de
enkelte landes hostmastere sidder på.

Særligt at disse skulle være særligt meget mere gode og korrekte i deres
incitamenter, ligger mig som en særlig fjern tanke - dk-hostmaster hedder nu
engang A/S til slut, og jeg tror ikke at deres formåls paragraf nævner noget
om at bygge skoler i Uganda...i det væsentlige at følgende ikke er sandt:

Klaus Riskær er spekulant => dk-hostmaster er ikke spekulant.

/nino