Re: Er man mon velkommmen?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 20:46:27 CEST

Date: Tue, 7 Aug 2001 20:46:27 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er man mon velkommmen?

On Tue, Aug 07, 2001 at 08:22:41PM +0000, Ole Guldberg Jensen wrote:
> Så skulle du se på OpenBSD's mailinglister.. Her er tonen tit "rå" (pænt
> sagt) - Jeg syntes at omgangstonen her på listen er venlig og
> professionel...

OpenBSD's lister skal ikke bruges som undskyldning for den hårdhændede
behandling kaaber fik. Omvendt kunne han jo vise lidt velvilje ved trods alt
at læse lidt i man siderne. Man-siden for su på OpenBSD har faktisk et
eksempel på hvordan man starter en dæmon som en anden bruger en root.

...og enerelt har OpenBSD nogen gode man-sider.

> Jeg har selv overvejet og der er en traditionskløft mellem
> OpenBSD brugere (Nogle arrogante og bestemte )og FreeBSD (Hyggelige og
> øldrikkende ;) )

Det kan jo måske godt give dig ret i. Jeg vil dog sige openbsd-tech listen
er blevet bedre. I stedet for at surt opstød for man ikke noget svar... og
en gang i mellem for man svar i øst når man spørger i vest. Sådan er det
bare og man må sgu' ikke give op af den grund 8\

Jeg håber at kaaber læser en masse man-sider mv. videre og vender tilbage og
bliver modtaget lidt pænere.

just my 2c

Sven