Re: Er man mon velkommmen?

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mobilixnet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 22:22:41 CEST

Date: Tue, 7 Aug 2001 20:22:41 +0000
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mobilixnet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er man mon velkommmen?

On Tue, Aug 07, 2001 at 06:45:39PM +0200, Carsten Levin wrote:
> Tjae, Jeg er selv ny BSD bruger (OS X) og har egentlig ikke tænkt mig
> kun at bruge den fine Aqua grænseflade. Jeg lever nu engang af at lave
> database- og dynamiske web-løsninger.
> Men den måde en usikker person derf har svært ved at oversætte
> man-siderne på, behandles her får mig til at overveje om dette er det
> rigtige sted hvis jeg selv skulle have et spørgsmål.

.. man skal huske at folk her på listen ikke er lønnet.. vi hjælper hinanden!
Det kræver at man er konkret i sine spørgsmål og at man gør sit
hjemmearbejde !!

> Jeg har set megen flaming og agression i andre fora, men den voldsomme
> hån til en bruger der her beder om konkret hjælp ligger i den baarske
> ende.

Så skulle du se på OpenBSD's mailinglister.. Her er tonen tit "rå" (pænt
sagt) - Jeg syntes at omgangstonen her på listen er venlig og
professionel...

Jeg har selv overvejet og der er en traditionskløft mellem
OpenBSD brugere (Nogle arrogante og bestemte )og FreeBSD (Hyggelige og
øldrikkende ;) )

> Med venlig hilsen
>
> Carsten Levin

.. Så spørg kvalificeret og konkret - giv folk mulighed for at hjælpe dig!

Venllig hilsen

/ole - der sikkert ikke kan svare på noget af det du spørger om ;)

--
CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..