Er man mon velkommmen?

From: Carsten Levin (none@carstenlist--itinfo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 18:45:39 CEST

Date: Tue, 7 Aug 2001 18:45:39 +0200
From: Carsten Levin <none@carstenlist--itinfo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Er man mon velkommmen?

Tjae, Jeg er selv ny BSD bruger (OS X) og har egentlig ikke tænkt mig
kun at bruge den fine Aqua grænseflade. Jeg lever nu engang af at lave
database- og dynamiske web-løsninger.
Men den måde en usikker person derf har svært ved at oversætte
man-siderne på, behandles her får mig til at overveje om dette er det
rigtige sted hvis jeg selv skulle have et spørgsmål.
Jeg har set megen flaming og agression i andre fora, men den voldsomme
hån til en bruger der her beder om konkret hjælp ligger i den baarske
ende.

Med venlig hilsen

Carsten Levin