Re: Er man mon velkommmen?

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mobilixnet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 23:51:40 CEST

Date: Tue, 7 Aug 2001 21:51:40 +0000
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mobilixnet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er man mon velkommmen?

On Tue, Aug 07, 2001 at 08:46:27PM +0200, Sven Esbjerg wrote:

> OpenBSD's lister skal ikke bruges som undskyldning for den hårdhændede
> behandling kaaber fik.

Enig! .. Jeg syntes dog stadigt at der generelt er en hyggelig stemning her
på listen, og kom bare til at tænke på en liste som måske kunne have
fortjent en kritik.

> Omvendt kunne han jo vise lidt velvilje ved trods alt
> at læse lidt i man siderne. Man-siden for su på OpenBSD har faktisk et
> eksempel på hvordan man starter en dæmon som en anden bruger en root.
>
> ...og enerelt har OpenBSD nogen gode man-sider.

.. Jeps - de er kanon! jeg er vild med at jeg kan få _rigtig_ meget
information med
$man -k det_jeg_vil_vide_noget_om
modsat andre systemer som nedprioterer man-arbejdet (linux syntes jeg er
klam til det).

> Det kan jo måske godt give dig ret i. Jeg vil dog sige openbsd-tech listen
> er blevet bedre. I stedet for at surt opstød for man ikke noget svar... og
> en gang i mellem for man svar i øst når man spørger i vest. Sådan er det
> bare og man må sgu' ikke give op af den grund 8\

.. nej, man skal huske at gøre sit hjemme arbejde. Det er belønnende for en
selv at blive klogere, og nemmere at få hjælp hvis man kan beskrive sit
problem præcist!

> Jeg håber at kaaber læser en masse man-sider mv. videre og vender tilbage og
> bliver modtaget lidt pænere.

Alle fortjener bestemt en chance..

> just my 2c
>
> Sven

/ole

--
It is not true that life is one damn thing after another -- it's one
damn thing over and over.