Re: cvsup gennem proxy?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 16:59:14 CEST

Date: Sun, 22 Apr 2001 16:59:14 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: cvsup gennem proxy?

On Sat, Apr 21, 2001 at 08:15:02PM +0200, Poul-Henning Kamp wrote:

> Hmm, kan du virkelig ikke komme ud til en port 5999 ? Så er det
> godt nok nogle paranoide forhold.

cvsup.dk.FreeBSD.org kører både på tcp/5999 og tcp/8080 måske hjælper
det.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.