Re: cvsup gennem proxy?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 21 Apr 2001 - 20:15:02 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: cvsup gennem proxy?
Date: Sat, 21 Apr 2001 20:15:02 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@Pine.LNX.4.30.0104211919420.19303-100000--startrek.kampsax.dk.lh.bsd-dk.dk>, Kris
tian Vilmann writes:
>Nu har jeg rodet laenge nok efter svaret:
>
>Kan man faa cvsup til at benytte en ftp- eller http-proxy?
>
>Kan man fx. faa den til at benytte disse variable:
>$ echo $http_proxy
>http://proxy.kampsax.dk:3128/
>$ echo $ftp_proxy
>http://proxy.kampsax.dk:3128/
>$
>
>Hvad goer man ellers, naar man sidder paa et meget lukket net?

Hmm, kan du virkelig ikke komme ud til en port 5999 ? Så er det
godt nok nogle paranoide forhold.

Der er gode chancer for at det ikke engang hjælper at finde en
cvsup-server på port 80 fordi din firewall er sikkert en af
dem der roder i protokollen...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956