Re: cvsup gennem proxy?

From: Kristian Vilmann (none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 22:17:23 CEST

Date: Sun, 22 Apr 2001 22:17:23 +0200 (CEST)
From: Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: cvsup gennem proxy?

On Sun, 22 Apr 2001, Jesper Skriver wrote:

> [...]

[snip]

> cvsup.dk.FreeBSD.org kører både på tcp/5999 og tcp/8080 måske hjælper
> det.

Rart at vide. Men i mit tilfælde hjælper det ikke. Men pyt, jeg har jo
fået det til at køre gennem ssh :)

(For de interesserede kan det nævnes at den omtalte firewall er et stykke
lidt antikveret software ved navn FireWall ToolKit. Men den virker
ekstremt godt netop hvor den står. Den er skrevet af Marcus Ranum for en
del år tilbage, længe før Trusted Information Systems (dem med Gauntlet)
blev opslugt af NAI)

/kristian