SV: Problem med en Siemens Primergy

From: Jimi Jørgensen (none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 15:48:24 CEST

From: Jimi Jørgensen <none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Problem med en Siemens Primergy
Date: Wed, 4 Apr 2001 15:48:24 +0200

Hej Sven.

Jeg har dårlige erfaringer med Siemens primegy og fbsd 4.x, men kun i den
konfig som serverne kommer i, for den SCSS controllre som er i har en eller
anden speciel "Fumens" firmware som FreeBSD kaster op over fra tid til
anden.

Den eneste måde jeg kunne få dem til at spille på var at bide i det sure
æble og købe en Adaptec controller (fx. en 29160).

Men så kører de til gengæld også som en drøm.

Forhåbentlig er du ikke nået til at recompile kernen og disable supporten
for Adaptec's controllere.. :)

 Venlig Hilsen

  SYNTAX Internet ApS

  Jimi Jørgensen
  Drift & Udvikling

  Arnold Nielsens Boulevard 77-79
  DK-2650 Hvidovre
  Danmark
  T: +45 36 77 45 44
  F: +45 36 77 44 43
  E: jj@syntax.dk
  W: http://www.syntaxinternet.dk/

  - I do not fear computers, I fear the lack of them..